Sunday 17 May 2015

17/5/2015

still grateful that i decided to take economic history as my outside option.
I wouldn't have the motivation to read up if not for the sake of exam after all.
Remembering how much I hated history back in high school and now that I'm fascinated with facts and incidents in the past. well hopefully i'll be able to do well in this paper __



中午的时候陪晨旭去宿舍后面的餐厅吃意大利面,说真的晨旭的数学真不是普通的好。


“哎大家之中就只有你们两个最幸福。” 我记得有一晚出去玩Bo Bo喝醉了也说了一样的话。

我想我可以理解晨旭的伤心。
诺大的玻璃窗外是伦敦最高的建筑物TheShard,每次放学回家看见那栋高楼会觉得莫名其妙的温暖,我对晨旭说我想我应该可以理解你的伤心。



“会有那么一天当你想起来的时候会觉得其实也没什么。” 我说。
“毕竟人很善忘,没有谁无法被取代。”




我第一次从别人眼里看见自己的幸福。