Wednesday 3 December 2014

3/12/2014

it was a wonderful Tuesday night.
after a long day of lectures and classes and shopping with my favourite girls, there's no better way to end a day like this;


cold.
freezing coldness that my hands stop shivering and went numb.
for a moment I couldn't feel my hands. He got me everything I've been craving for.
From Nutella churros to fries to hot chocolate to cotton candies to pork ribs to not-so-good Chinese noodles to a ferris wheel ride in a cold weather like this;



I see nothing in space as promising as the view from a Ferris wheel;
getting past the fear to enjoy the view

小时候总在想会不会有那么一天




每次很幸福的时候都会想起李斯曾经对我说过的话:


“总有一天,总会有那么一天会有那么一个人,你一定要等。”
她说,“会有那么一个人不再让你受委屈,总会有那么一天。”



其实每次想着只可以和李斯在一起生活一年而已会特别难过,
我太喜欢这个新朋友了,
每次想起那个深夜我把心里的话全都向她倾诉,告诉她每个早上醒来想着你们而常常难过地哭着,她就那样坐在我床边轻轻地说着一大堆我早已明白的道理,轻轻地拍着我的头直到我入眠。

每次看着李斯都会觉得很骄傲很幸运,天晓得我有多幸运有个这样的室友,
才华横溢就不说了,温柔体贴幽默大方包容又很帅气,
有好几个人都问过我会不会有那么一瞬间对李斯有好感,没有,和她一起生活特别快乐



我的林皓华
Leslie, Yuwei 和 Kelly
还有早被我发了姐妹卡也给我回发兄弟卡的 Bo.

Adlin
好远好远好远的杨奕建和一有机会就讥笑我的杨宏健


每次特别幸福的时候会觉得很惶恐
所以抓紧我不要放手不要放手
在这个狭小的圈子里,有些人要进来,就有一些人不得不离开



我还是那个你们认识的爱穿平底鞋跑步鞋的杨语涵
爬得多高走得多远还是那个只有你们知道我有多平凡的杨语涵


你们知道吗
不管有多么快乐多么幸福
走在街上还是会常常想起你们